Na osnovu odredbe 1222/2009/EK Evropskog Parlamenta i Saveta , sve gume proizvedene i u prodaji* nakon juna 2012. na teritoriji EU, moraju imati nalepnicu na samoj gumi ili na prodajnom mestu.
Na levoj strani možete videti pripadajuću EU nalepnicu za odabrani pneumatik. Nalepnice veoma podsećaju na one koje se već nalaze na beloj tehnici npr.
Ostala obaveštenja o obeležavanju možete pročitati klikom na sledeći link.
O čestim pitanjima vezanim za obeležavanje pneumatika možete više saznati od Evropskog udruženja proizvođača guma (ETRMA).
* Pod odluku spadaju gume za putnička vozila, laka teretna kao i teretna vozila.
BFGoodrich, osnovan 1870. godine u državi Ohajo, jeste prva američka kompanija koja se bavila proizvodnjom pneumatika. Skoro 150 godina brend kombinuje kontrolu, dobro prijanjanje i užitak pri vožnji, a bela oznaka na bokovima pneumatika postala je prepoznatljiv simbol. BFGoodrich je tehnologiju korišćenu u svetu trka implementirao u proizvodnju serijskih vozila i time osigurao izvanredne performanse i kvalitet.
Još je 1903. godine Henry Ford, vlasnik Ford Motor Company, izabrao baš ovaj brend pneumatika za model automobila Ford A koji je prvi prešao SAD, a daljoj popularizaciji brenda doprinelo je to što su upravo njega koristili pioniri vazduhoplovstva u opremi aviona i spejs-šatla.
Godine 1988. Michelin je otkupio proizvodnju i ime kompanije, a korišćenje novih tehnologija i konstantna ulaganja u istraživanja i razvoj doprinela su da BFGoodrich ostane lider u oblasti proizvodnje pneumatika. Prepoznatljiv po svojoj inovativnosti, BFGoodrich na tržištu prvenstveno nudi pneumatike onima koji žele strast i zabavu tokom vožnje.